Konceptet skal være i orden, ellers er det op ad bakke…

Vi har mange års erfaring med markedsføring af små/mellemstore virksomheder, produkter, hjemmesider og webshops.

Markedsføring dækker bredt, men fokus er meget rettet omkring synlighed og branding, når vi taler online markedsføring. Det handler ikke kun om at få besøgende på hjemmesiden/shoppen, men om at få de rigtige besøgende – Dem som rent faktisk bliver til kunder.

Vi arbejder også med marketing i den fysiske verden, som kan være alt fra design og produktion af skilte, facade- og bilreklamer (eget produktionsudstyr) til grafisk design af tryksager, merchandise og reklamer o.lign.

Det hele starter dog med selve forretningskonceptet! Idégrundlaget skal være i orden, ellers er kampen næsten tabt på forhånd.

Typiske opgaver er:

  • Koncept og idé udvikling/sparring/rådgivning
  • Hjemmeside & webshop design eller rådgivning vedr. dette.
  • Goggle Ads administration/optimering
  • Søgemaskine optimering (SEO)
  • Grafisk design
  • Tryksager
  • Skilte, facadebeklædning, bilreklamer osv. (Egen produktion og montering)
  • Optimering og effektivisering (f.eks. outsourcing, logistik aftaler, automatisering)

Gør-det-selv er ikke nødvendigvis den billigste løsning…

Kontakt os og få en uforpligtende snak om dine udfordringer, idéer og behov. Det kan blive dyre lærepenge, at genopfinde den dybe tallerken selv! Sparring, ekspertise, erfaring og et godt partnerskab er altid vigtigt at trække på….

Markedsføring (eller marketing) er en bred betegnelse for alle de aktiviteter, en virksomhed kan foretage for at føre en idé, et produkt eller en serviceydelse sammen med aftagerne på et marked.

Betegnelsen dækker bl.a. over aktiviteter i forbindelse med produktplanlægning, markedsundersøgelse, produktudvikling, prisfastsættelse, distribution, markedsmodning, konkurrentanalyse, reklame, PR, emballage, tryksager, merchandise, kampagner, o.m.a.

Der findes mange definitioner af markedsføring måske fordi, at der fokuseres på bestemte situationer eller interessenter. Der opstår ofte også en vis begrebsforvirring, fordi markedsføring forveksles med reklame. Reklame er blot et af mange led i en markedsføringsproces og anvendes som regel først, når virksomheden har defineret sit produkt og sin målgruppe. Markedsføring beskæftiger sig også med situationer, hvor der endnu ikke eksisterer et produkt og/eller et marked.