Outsource din Office, e-mail og filhåndtering m.m. til skyen.

Som autoriseret Microsoft 365 partner kan vi vejlede og supportere med etablering og drift af Microsoft 365 (tidligere kaldet Office 365) til små og mellemstore virksomheder.

Du er måske allerede bekendt med Microsoft Office pakken i dag, og ved at migrere over til Microsoft 365 opnår du langt flere muligheder med udgangspunkt i de programmer du allerede kender. Microsoft 365 er det optimale valg til alle virksomheder der bl.a. ønsker at dele kalender, kontakter, filer osv. mellem medarbejderne og/eller blot ønsker at have adgang til data, mails og kalender overalt; live synkroniseret med f.eks. iPhone/Smartphone og iPad/tablets.

Med Microsoft 365 outsourcer man desuden IT driften til Microsoft, så man ikke selv skal bekymre sig om dette. Data lagres/synkroniseres kontinuerligt og sikkert i top moderne Microsoft Data Center. Man får ligeledes altid adgang til nyeste program versioner. Skulle en computer bryde ned, blive stjålet eller hele firmaet ligefrem ligefrem blive ryddet eller nedbrænde – så er disse data allerede grundlæggende sikret via internettet, så man relativt nemt kan opretholde driften – ja, faktisk kræver det ofte bare adgang til en internet browser og sit login.

Fordele ved Microsoft 365 (tidligere Office 365):

  • Outsourcing af IT driften
  • Microsoft Exchange (e-mail, kontakter, kalender deling, delte postkasser mv.)
  • Sharepoint (del bl.a. filer med medarbejdere og eksterne kontakter)
  • Teams (gruppe video/chat møder internt eller med kunder/samarbejdspartnere)
  • 1000Gb OneDrive for Business sky/cloud drev pr. bruger/licens
  • 50Gb E-mail lager pr. bruger/licens (afhængig af plan)
  • Adgang til e-mail, kontakter, kalender og filer overalt i verden
  • Adgang via mobilenheder (iPhone, Android, iPad/Tablets)
  • Optimal integrering med Office pakken online & offline synkronisering
  • Sikkerhedskopiering og beskyttelse mod tyveri, brand, nedbrud
  • Mulighed for at gendanne tidligere filversioner
  • Altid nyeste Office version på op til 5 PC’er pr bruger/licens (afhængig af plan)
  • Omfattende online portal med adgang til mail, kalender, kontakter, teams, filer, Office programmer m.m.

Økonomisk fordelagtigt i forhold til løse licenser og egne systemer

Det er relativt billigt at benytte Microsoft 365, ikke mindst når man tænker på hvad programmerne ellers koster i løsvægt, samt udgifter til egne servere, systemer, program opdateringer, mobilitet og databeskyttelse mv.  Vælger man f.eks. Microsoft 365 Business Standard  til pt. kr. 87,30 pr. mdr., så får man udover alle Microsoft 365 funktionerne også selve Office programmerne med (disse opdateres desuden altid løbende til nyeste version). Med Microsoft 365 betaler man pr. bruger / e-mail adresse. Man kan derfor f.eks. installere Office pakken på op til 5 computere pr bruger, og samtidig benytte både mobil/tablet osv. uden meromkostninger (afhængig af plan). Der findes flere planer og priser til forskellige behov, hvad enten man blot har behov for e-mail, Office Online apps og/eller alle Office programmerne installeret.

Grundet kompleksiteten er det dog relativt omfattende at få op og køre og tilpasset i starten afhængig af virksomhedens behov. Derfor er det mest almindeligt, at man knytter en Microsoft Partner som os til etablering og løbende support. Ved at etablere det igennem os, abonnerer du stadig direkte hos Microsoft selv, men vi har adgang til nogle værktøjer og kompetencer som letter opsætning / administration og ikke mindst den løbende support og rådgivning om nødvendigt. Da meget af administrationen netop er online baseret, bliver der derfor heller ikke samme behov for at tilkalde og vente på at teknikere kommer forbi. At benytte os som partner, fordyrer dermed ikke selve Office 365 abonnementet.logo_microsoft