Office 365

Outsource din Office, e-mail og filhåndtering m.m. til skyen.

Som autoriseret Microsoft Office 365 partner kan vi vejlede og assistere med etablering og drift af Office 365 til små og mellemstore virksomheder.

Du er måske allerede bekendt med Microsoft Office pakken i dag, og ved at migrere over til Office 365 opnår du langt flere muligheder med udgangspunkt i de programmer du allerede kender. Office 365 er det optimale valg til alle virksomheder der bl.a. ønsker at dele kalender, kontakter, filer osv. mellem medarbejderne og/eller blot ønsker at have adgang til data, mails og kalender overalt; live synkroniseret med f.eks. iPhone/Smartphone og iPad/tablets.

Med Office 365 outsourcer man desuden IT driften til Microsoft, så man ikke selv skal bekymre sig om dette. Data lagres/synkroniseres kontinuerligt og sikkert i det top moderne Microsoft Data Center. Skulle en computer bryde ned, blive stjålet eller hele firmaet ligefrem ligefrem blive ryddet eller nedbrænde – så er disse data allerede sikret via internettet, så man relativt nemt kan opretholde driften – ja, faktisk kræver det bare adgang til en internet browser.

Fordele ved Office 365

  • Outsourcing af IT driften
  • Microsoft Exchange (e-mail, kontakter, kalender deling mv.)
  • Sharepoint (del bl.a. filer med medarbejdere og eksterne kontakter)
  • 1000Gb OneDrive for Business sky/cloud drev pr. bruger
  • 50Gb E-mail lager pr. bruger
  • Adgang til e-mail, kontakter, kalender og filer overalt i verden
  • Adgang via mobilenheder (iPhone, Android, iPad/Tablets)
  • Optimal integrering med Office pakken online & offline synkronisering
  • Sikkerhedskopiering og beskyttelse mod tyveri, brand, nedbrud
  • Mulighed for at gendanne tidligere filversioner
  • Altid nyeste Office version på op til 5 PC’er pr bruger (afhængig af plan)
  • Omfattende online portal med adgang til mail, kalender, kontakter, filer m.m.

Økonomisk fordelagtigt i forhold til løse licenser og egne systemer

Det er relativt billigt at benytte Office 365, ikke mindst når man tænker på hvad programmerne ellers koster i løsvægt, samt udgifter til egne servere, systemer, mobilitet og databeskyttelse mv.  Vælger man f.eks. Office 365 Business Premium til ca. kr. 79,- pr. mdr., så får man udover alle Office 365 funktionerne også selve Office 2016 programmerne med (disse opdateres desuden altid gratis til nyeste version). Med Office 365 betaler man pr. bruger / e-mail adresse. Man kan derfor f.eks. installere Office 2016 pakken på og til 5 computere pr bruger, og samtidig benytte både mobil/tablet osv. uden meromkostninger. Der findes flere planer og priser til forskellige behov.

Grundet kompleksiteten er det dog relativt omfattende at få op og køre og tilpasset i starten afhængig af virksomhedens behov. Derfor er det mest almindeligt, at man knytter en Partner som os til etablering og løbende support. Ved at etablere det igennem os, abonnerer du stadig på selve Office365 hos Microsoft, men vi har adgang til nogle værktøjer og kompetencer som letter opsætning/administration og ikke mindst løbende support om nødvendigt. Da meget af administrationen netop er online baseret, bliver der derfor heller ikke samme behov for at tilkalde og vente på at teknikere kommer forbi. At benytte os som partner, fordyrer ikke Office 365 abonnement mv.logo_microsoft

Online PC Support
Via Internet Fjernsupport kan vi midlertidigt overtage styringen af din PC for hurtig, nem, sikker og billig afhjælpning.
Instruktioner:
- Kontakt os på tlf.: 77 34 40 50 for tid
- Åbn/Kør Fjernsupport modulet til højre
- Oplys os herefter blot de generede koder
- Vi kan herefter betjene PC'en som sad vi foran den.
Morgen.dk | IT-Support, E-handel, Markedsføring, Rådgivning & Test
©1996 - 2017